Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Ευχαριστώ τον κύριο Κωστούρο που απάντησε στο συκοφάντη Prefadoro, για τη ΔΕΥΑΝ, χωρίς βέβαια να με κατονομάσει... Η αξιοπρέπεια βλέπεις, είναι δικό του προνόμιο...

Όσον αφορά το δεκάλεπτο τηλεοπτικό μονόλογο του Δημάρχου, για να απαντήσει στην ανάρτηση μου, ΔΕΥΑ Ναυπλίου, μια χρεοκοπημένη Δημοτική Επιχείρηση που χρωστά 17.372.327 Ευρώ... Η καταστροφική πενταετία Κωστούρου... αν και όλοι κατάλαβαν την προσπάθεια του να απαλύνει τα αδυσώπητα στοιχεία από τον ισολογισμό της ΔΕΥΑΝ, θα γράψω δυο λόγια αύριο ή μεθαύριο...

Φυσιολογικό ήταν να ενοχληθεί, όταν με τα στοιχεία της ίδιας της ΔΕΥΑΝ, φαίνεται ότι κάθε χρόνο που περνά η επιχείρηση σωρεύει χρέη, τα οποία έχουν φτάσει στα 17.372.327 Ευρώ και τα πέντε τελευταία χρόνια, της δικής του Δημαρχίας και τα μισά δικής του Προεδρίας της ΔΕΥΑΝ, προστέθηκαν άλλα 4.000.000 Ευρώ.


Θα αναφερθώ σε πρώτο πρόσωπο και κατευθείαν στο Δήμαρχο Δημήτρη Κωστούρο, γιατί πιστεύω το θέμα της ηθικής και του ήθους που παράγεται από τους ηγήτορες και διαχέεται σε όλη την κοινωνία, είναι πολύ πιο σημαντικό από την όποια ανεπάρκεια στην οικονομική διαχείριση και την ανικανότητα παραγωγής έργου, τα οποία διορθώνονται στην ανάγκη και με σκληρά μνημόνια... Διορθώνονται όμως, έστω και αν το τίμημα είναι σκληρό για κάποιους...

Τον τελευταίο καιρό κύριε Κωστούρο, έχεις εντείνει τις επιθέσεις σου στο πρόσωπο μου, πάντα ανώνυμα, με φωτογραφίζεις, με δείχνεις, ιδίως γιατί με αφορμή κάποια ανάρτηση μου πρέπει να απαντήσεις -ξέρεις πολύ καλά ότι με διαβάζουν πάρα πολλοί- και έτσι, εγώ, ο Μάνος Περράκης, που υπογράφει τα κείμενα του ως Prefadoros, μετατρέπεται σε ένα συκοφάντη, υβριστή, λασπολόγο του Δημάρχου...

Βολικό, ε Δήμαρχε; Από κει και πέρα αναλαμβάνουν δουλειά οι ανώνυμοι υποτακτικοί, αυλικοί, παπαγάλοι, ολόκληρη ομάδα κρούσεως, που αναπαράγουν τα λεγόμενα σου και υπερθεματίζουν σε λάσπη για τον Περράκη, "ένας αλήτης είναι που τα παίρνει για να βρίζει το Δήμαρχο", μη τον διαβάζετε, μη τον πιστεύετε, είναι αναξιόπιστος, ένα κατακάθι είναι...

Εγώ δε θα ρωτήσω αυτούς, τους λυπάμαι και τους αντιμετωπίζω στο ύφος τους όπου τους βρω και δε μου σβήνουν τα σχόλια, εσένα ρωτάω κύριε Κωστούρο... Λες σαν νέο αφήγημα και απάντηση ότι, "έχεις αξιοπρέπεια και δεν μπορείς να μιλάς με συκοφάντες".

Αυτός που εσύ συκοφαντείς, χωρίς να τον κατονομάζεις μεν, αλλά γνωστό ποιος είναι, και τον παραδίδεις να τον κυλήσουν στο βούρκο τα ανώνυμα, γνωστά πάντως και αυτά, ανθρωποειδή, δεν έχει αξιοπρέπεια; Μόνο εσύ έχεις Δήμαρχε;

Δεν έχεις το θάρρος να ονομάσεις αυτόν που υποτίθεται σε βρίζει και σε συκοφαντεί Δήμαρχε; Μήπως γιατί φοβάσαι; Ναι φοβάσαι, γιατί ξέρεις πολύ καλά, ότι ποτέ δε σε συκοφάντησα, δε σε έβρισα, δεν ανέφερα ποτέ δημόσια, ούτε στο καφενείο οτιδήποτε αφορά την προσωπική, επαγγελματική, οικογενειακή, οικονομική, επιστημονική σου ζωή, αλλά ήμουν αμείλικτος και πάντα με αποδείξεις και έγγραφα στα πολιτικά θέματα που αφορούν την εξουσία σου.

Και αυτό που κάνεις, πιάνει Δήμαρχε σε κάποιους, "Έλα μωρέ, τι θέλει και ο Περράκης και κάθε μέρα βρίζει τον Κωστούρο;" Βέβαια αν τους ρωτήσεις πότε και σε τι έβρισα τον Κωστούρο, δεν έχουν απάντηση, η ζημιά όμως στη δική μου αξιοπρέπεια κύριε Κωστούρο γίνεται... Καταλάβατε κύριε Κωστούρο; Και για μένα και πολλούς ανθρώπους γύρω μου, η αξιοπρέπεια μου είναι ιερή και απαραβίαστη και έρχεστε εσείς κύριε Κωστούρο, με τις ανώνυμες συκοφαντίες σας και τη σπιλώνετε...

Πόση τιμή για ένα Δήμαρχο, να γίνεται ο ίδιος αυτό που καταγγέλλει, χωρίς να το αποδεικνύει...

Εγώ κύριε Κωστούρο είμαι μόνος μου, εσείς είστε πανίσχυρος, έχετε Αντιδημάρχους, Προέδρους, Αντιπροέδρους, Συμβούλους, παρασυμβούλους, διάφορους διορισμένους, παρατρεχάμενους, μέσα ενημέρωσης, προσωπικό βιντεογράφο και προσωπικό φωτογράφο, στρατό ολόκληρο που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σιτίζονται από το Δημοτικό κορβανά, άσε τους πρόθυμους ανώνυμους λιβελογράφους, να μην πω ότι σας στηρίζουν και οι άλλες εξουσίες, Θεού και ανθρώπων, είναι δυνατόν να με φοβάστε;

Αν όπως λέτε, πάντα ανώνυμα, είμαι συκοφάντης, υβριστής, λασπολόγος και ότι άλλο, Νομικό Σύμβουλο έχετε στο Δήμο, κάντε μου μια μήνυση, μη μου πείτε ότι εσείς δεν κάνετε μηνύσεις, να έρθω στο δικαστήριο, δε θα ζητήσω αναβολή, να μου πείτε που και πότε σας συκοφάντησα...

Απλά είναι τα πράγματα...

Μη νομίζετε όμως ότι κι εγώ θα ανεχτώ αυτό το βιολί της τάχα ευαισθησίας σας γιατί εσείς έχετε αξιοπρέπεια και εγώ δεν έχω...

Γιατί και αν ακόμη για σας, δεν έχω αξιοπρέπεια, όνομα έχω, πείτε το...

Τι φοβάστε;

Prefadoros

Και για την αντιγραφή,

Μάνος Περράκης

Υ.Γ. Πριν ένα μήνα σχολίασα και το νέο αφήγημα περί Δημοκρατίας, Η καθεστωτική αντίληψη περί εξουσίας του Δημήτρη Κωστούρου και τα λογύδρια στα πανηγύρια της Αγίας Τριάδας... Έγραφα τότε:

"Κατάλαβε τη δυσφορία ο Δήμαρχος και προσπάθησε στη γιορτή της Αγίας Τριάδας, στην Πρόνοια και την Αγία Τριάδα, να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, μίλησε πάλι για λάσπη, για μιζέρια, για ερωτηματικά που αφήνουν σκιές, μετατρέποντας μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις σε προπαγανδιστικές προεκλογικές φιέστες και βήμα επίθεσης, ανώνυμα πάντα, σε όποιους τολμούν να ρωτούν και να ζητούν δημόσια διευκρινήσεις...

Δε μου κάνει εντύπωση, είναι προφανές και από πλείστες προηγούμενες αντιδράσεις του, ότι έχει μια ιδιαίτερη αντίληψη περί δημοκρατίας.

Αποκορύφωμα αυτό που είπε στην πρώτη Αγία Τριάδα ότι "όποιος από σας έχει κάποια αμφιβολία, -για τη διαχείριση του Δημοτικού χρήματος- να έρθει να με βρει" και στη συνέχεια στη δεύτερη Αγία Τριάδα, "αν κάποιος θεωρεί ότι κάτι γίνεται λάθος... το γραφείο είναι πάντα ανοιχτό και μπορεί να έρθει..."

Η διαχείριση του Δημόσιου χρήματος και ο έλεγχος, δεν είναι ιδιωτική υπόθεση, δεν είναι προσωπικό θέμα κύριε Δήμαρχε, δεν αρκεί να λέτε ότι διαχειρίζεστε τα χρήματα των Δημοτών με τον καλύτερο τρόπο, πρέπει και να το αποδεικνύεται συνεχώς.

Για να σοβαρευτούμε, η δημοκρατία κύριε Κωστούρο, δε λειτουργεί σε γραφεία με ανοιχτές ή κλειστές πόρτες, η δημοκρατία λειτουργεί με δημόσιο διάλογο, ερωτήσεις, απαντήσεις, θέσεις και κριτική, έχει νομικούς και ηθικούς κανόνες."

Η τελευταία ανώνυμη επίθεση με αφορμή τη ΔΕΥΑΝ: